[PL]Informacja ETR
[PL] Informacja o Bibliotece w Raciborzu w tekście łatwym do czytania i zrozumienia (ETR)Biblioteka to miejsce dla dzieci, młodzieży, dorosłych i seniorów. Biblioteka to miejsce, w którym jest dużo książek. W Bibliotece możesz wypożyczać:
Pracownicy Biblioteki pomogą znaleźć Ci to, czego potrzebujesz. W Bibliotece jest dużo ciekawych wydarzeń. Na przykład w Bibliotece możesz:
Więcej informacji o Bibliotece w Raciborzu znajdziesz na stronie internetowej www.biblrac.pl Jeżeli masz pytania, możesz:
Download
|
How do I...
Choose page
Sing up to library?
Order/reserve a book?
Extend returing time?
[PL]przetwarzanie danych osobowych
Calendar
Mon
08
Jun
[PL]Zmaluj coś!
Category: [PL]Klub biblioteczny
date: 08.06.2026
hr.: 17:00
Place: Filia nr 2 Ostróg, ul. Bielska 12
Tue
09
Jun
[PL]Czerwcowy Turniej Przedszkolaków
Category: Czerwcowy Turniej Przedszkolaków
date: 09.06.2026
hr.: 10:00
Place: Filia nr 2 Osróg, ul. Bielska12
Tue
09
Jun
[PL]English Conversation Club
Category:
date: 09.06.2026
hr.: 17:00
Place: Biblioteka, ul. Kasprowicza 12