zaloguj się bip Szukaj
Zamknij
Znajdź książkę, muzykę, film...

Trudny klient, trudnia sytuacja w bibliotece

Głównym celem szkolenia było wzmocnienie umiejętności komunikacyjnych bibliotekarzy w trudnych sytuacjach w bezpośrednim kontakcie z użytkownikami biblioteki. Szkolenie przyczyniło się do podniesienia kompetencji pracowników bibliotek w pracy z trudnymi klientami poprzez zdobycie przez nich wiedzy na temat podstawowych zagadnień komunikacji interpersonalnej. 

Szkolenie poprowadziła Beata Tarnowska – bibliotekarka i trenerka, absolwentka Szkoły Trenerskiej dla Bibliotekarzy STOP-PRB, która na co dzień pracuje w Dolnośląskiej Bibliotece Publicznej we Wrocławiu.

Dofinansowano ze środków Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego.

Tagi: szkolenie, bibliotekarz doskonały

Galeria - Szkolenie 23.09
Jak mogę...
wybierz stronę
zapisać się do biblioteki?
zamówić/ zarezerwować książkę?
przedłużyć termin zwrotu?
przetwarzanie danych osobowych
Kalendarz
śro
21
lut
Sekrety Odessy – spotkanie z Borysem Tynką / Tаємниці Одеси
kategoria: Spotkania autorskie dla dorosłych
data: 21.02.2024
godz.: 18:00
miejsce: Biblioteka, ul. Kasprowicza 12
czw
22
lut
Klub Robotyki Klocków Lego
kategoria: Klub biblioteczny
data: 22.02.2024
godz.: 15:00
miejsce: Filia Publiczno-Szkolna nr 3 Ocice, ul. Tuwima 1
pią
23
lut
Dyskusyjny Klub Książki dla młodzieży
kategoria: Dyskusyjny Klub Książki dla Młodzieży
data: 23.02.2024
godz.: 16:00
miejsce: EUREKA Wypożyczalnia dla Dzieci i Młodzieży, Kasprowicza 12
Zaproponuj tytuł
 
Jeśli chcesz wysłać wiadomość, kliknij motocykl.
Zapytaj bibliotekarza
 
Jeśli chcesz wysłać wiadomość, kliknij parasol.
Portal https://www.biblrac.pl/ wykorzystuje pliki cookies, czyli tzw "ciasteczka". W przypadku braku akceptacji korzystania z plików cookies prosimy o opuszczenie strony.
Zamknij