zaloguj się bip Szukaj
Zamknij
Znajdź książkę, muzykę, film...

Trudny klient, trudnia sytuacja w bibliotece

Głównym celem szkolenia było wzmocnienie umiejętności komunikacyjnych bibliotekarzy w trudnych sytuacjach w bezpośrednim kontakcie z użytkownikami biblioteki. Szkolenie przyczyniło się do podniesienia kompetencji pracowników bibliotek w pracy z trudnymi klientami poprzez zdobycie przez nich wiedzy na temat podstawowych zagadnień komunikacji interpersonalnej. 

Szkolenie poprowadziła Beata Tarnowska – bibliotekarka i trenerka, absolwentka Szkoły Trenerskiej dla Bibliotekarzy STOP-PRB, która na co dzień pracuje w Dolnośląskiej Bibliotece Publicznej we Wrocławiu.

Dofinansowano ze środków Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego.

Tagi: szkolenie, bibliotekarz doskonały

Galeria - Szkolenie 23.09
Jak mogę...
wybierz stronę
zapisać się do biblioteki?
zamówić/ zarezerwować książkę?
przedłużyć termin zwrotu?
przetwarzanie danych osobowych
Kalendarz
czw
07
sty
sob
30
sty
Plebiscyt na Książkę Roku 2020
kategoria: Inne
data: 07-30.01.2021
godz.:
miejsce: Oddziały i filie biblioteki
sob
30
sty
Konkurs czytelniczy „Książka na metry”
kategoria: Konkursy inne
data: 30.01.2021
godz.:
miejsce: Eureka-Wypożyczalnia dla Dzieci i Młodzieży, ul. Kasprowicza 12
Zaproponuj tytuł
 
Jeśli chcesz wysłać wiadomość, kliknij motocykl.
Zapytaj bibliotekarza
 
Jeśli chcesz wysłać wiadomość, kliknij motocykl.
Portal https://www.biblrac.pl/ wykorzystuje pliki cookies, czyli tzw "ciasteczka". W przypadku braku akceptacji korzystania z plików cookies prosimy o opuszczenie strony.
Zamknij