Trudny klient, trudnia sytuacja w bibliotece
Głównym celem szkolenia było wzmocnienie umiejętności komunikacyjnych bibliotekarzy w trudnych sytuacjach w bezpośrednim kontakcie z użytkownikami biblioteki. Szkolenie przyczyniło się do podniesienia kompetencji pracowników bibliotek w pracy z trudnymi klientami poprzez zdobycie przez nich wiedzy na temat podstawowych zagadnień komunikacji interpersonalnej. Szkolenie poprowadziła Beata Tarnowska – bibliotekarka i trenerka, absolwentka Szkoły Trenerskiej dla Bibliotekarzy STOP-PRB, która na co dzień pracuje w Dolnośląskiej Bibliotece Publicznej we Wrocławiu. Dofinansowano ze środków Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego. Tagi: szkolenie, bibliotekarz doskonały Galeria - Szkolenie 23.09 |
Jak mogę...
wybierz stronę
zapisać się do biblioteki?
zamówić/ zarezerwować książkę?
przedłużyć termin zwrotu?
przetwarzanie danych osobowych
Kalendarz
pią
11
sie
sob
30
wrz
Ranczo - konkurs wiedzy z serialu
kategoria: Konkursy wiedzy
data: 11.08-30.09.2023
godz.: 10:00
miejsce: Eureka - Wypożyczalnia dla dzieci i młodzieży, ul. Kasprowicza 12
śro
20
wrz
śro
27
wrz
Szachy w Bibliotece
kategoria: Szachy w bibliotece
data: 20-27.09.2023
godz.: 16:00-17:00
miejsce: Biblioteka Ul. Kasprowicza 12
czw
21
wrz
czw
28
wrz
BASTION Raciborski Klub Fantastyki
kategoria: Bastion
data: 21-28.09.2023
godz.: 15.00-19.00
miejsce: Biblioteka Ul. Kasprowicza 12