Trudny klient, trudnia sytuacja w bibliotece
Głównym celem szkolenia było wzmocnienie umiejętności komunikacyjnych bibliotekarzy w trudnych sytuacjach w bezpośrednim kontakcie z użytkownikami biblioteki. Szkolenie przyczyniło się do podniesienia kompetencji pracowników bibliotek w pracy z trudnymi klientami poprzez zdobycie przez nich wiedzy na temat podstawowych zagadnień komunikacji interpersonalnej. Szkolenie poprowadziła Beata Tarnowska – bibliotekarka i trenerka, absolwentka Szkoły Trenerskiej dla Bibliotekarzy STOP-PRB, która na co dzień pracuje w Dolnośląskiej Bibliotece Publicznej we Wrocławiu. Dofinansowano ze środków Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego. Tagi: szkolenie, bibliotekarz doskonały Galeria - Szkolenie 23.09 |
Jak mogę...
wybierz stronę
zapisać się do biblioteki?
zamówić/ zarezerwować książkę?
przedłużyć termin zwrotu?
przetwarzanie danych osobowych
Kalendarz
czw
07
sty
sob
30
sty
Plebiscyt na Książkę Roku 2020
kategoria: Inne
data: 07-30.01.2021
godz.:
miejsce: Oddziały i filie biblioteki
sob
30
sty
Konkurs czytelniczy „Książka na metry”
kategoria: Konkursy inne
data: 30.01.2021
godz.:
miejsce: Eureka-Wypożyczalnia dla Dzieci i Młodzieży, ul. Kasprowicza 12