Trudny klient, trudnia sytuacja w bibliotece
Głównym celem szkolenia było wzmocnienie umiejętności komunikacyjnych bibliotekarzy w trudnych sytuacjach w bezpośrednim kontakcie z użytkownikami biblioteki. Szkolenie przyczyniło się do podniesienia kompetencji pracowników bibliotek w pracy z trudnymi klientami poprzez zdobycie przez nich wiedzy na temat podstawowych zagadnień komunikacji interpersonalnej. Szkolenie poprowadziła Beata Tarnowska – bibliotekarka i trenerka, absolwentka Szkoły Trenerskiej dla Bibliotekarzy STOP-PRB, która na co dzień pracuje w Dolnośląskiej Bibliotece Publicznej we Wrocławiu. Dofinansowano ze środków Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego. Tagi: szkolenie, bibliotekarz doskonały Galeria - Szkolenie 23.09 |
Jak mogę...
wybierz stronę
zapisać się do biblioteki?
zamówić/ zarezerwować książkę?
przedłużyć termin zwrotu?
przetwarzanie danych osobowych
Kalendarz
wto
18
lis
Klub LEGO. Programowanie
kategoria: Klub biblioteczny
data: 18.11.2025
godz.: 16:00
miejsce: EUREKA Wypożyczalnia dla Dzieci i Młodzieży, Kasprowicza 12
wto
18
lis
Duet prawie idealny: Marta Fox i Artur Gotz - spotkanie poetycko-muzyczne
kategoria: Klub Przyjaciół Biblioteki na Ostrogu
data: 18.11.2025
godz.: 17:00
miejsce: Filia nr 2 Ostróg, Bielska 12
wto
18
lis
„Dzień Myszki Miki” - warsztaty tworzenia maskotki z filcu
kategoria: Warsztaty i kursy
data: 18.11.2025
godz.: 16:00
miejsce: Filia Publiczno-Szkolna nr 3 Ocice, ul. Tuwima 1