zaloguj się bip Szukaj
Zamknij
Znajdź książkę, muzykę, film...

Trudny klient, trudnia sytuacja w bibliotece

Głównym celem szkolenia było wzmocnienie umiejętności komunikacyjnych bibliotekarzy w trudnych sytuacjach w bezpośrednim kontakcie z użytkownikami biblioteki. Szkolenie przyczyniło się do podniesienia kompetencji pracowników bibliotek w pracy z trudnymi klientami poprzez zdobycie przez nich wiedzy na temat podstawowych zagadnień komunikacji interpersonalnej. 

Szkolenie poprowadziła Beata Tarnowska – bibliotekarka i trenerka, absolwentka Szkoły Trenerskiej dla Bibliotekarzy STOP-PRB, która na co dzień pracuje w Dolnośląskiej Bibliotece Publicznej we Wrocławiu.

Dofinansowano ze środków Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego.

Tagi: szkolenie, bibliotekarz doskonały

Galeria - Szkolenie 23.09
Jak mogę...
wybierz stronę
zapisać się do biblioteki?
zamówić/ zarezerwować książkę?
przedłużyć termin zwrotu?
przetwarzanie danych osobowych
Kalendarz
czw
20
sty
Dyskusyjny Klub Książki dla dorosłych
kategoria: Dyskusyjny Klub Książki
data: 20.01.2022
godz.: 16:30
miejsce: Wypożyczalnia Główna, ul. Kasprowicza 12
nie
23
sty
Obchody Dnia Pisma Ręcznego
kategoria: Inne
data: 23.01.2022
godz.:
miejsce: Filia Publiczno-Szkolna nr 3 Ocice, ul. Tuwima 1
Zaproponuj tytuł
 
Jeśli chcesz wysłać wiadomość, kliknij motocykl.
Zapytaj bibliotekarza
 
Jeśli chcesz wysłać wiadomość, kliknij piłke.
Portal https://www.biblrac.pl/ wykorzystuje pliki cookies, czyli tzw "ciasteczka". W przypadku braku akceptacji korzystania z plików cookies prosimy o opuszczenie strony.
Zamknij