Trudny klient, trudnia sytuacja w bibliotece
Głównym celem szkolenia było wzmocnienie umiejętności komunikacyjnych bibliotekarzy w trudnych sytuacjach w bezpośrednim kontakcie z użytkownikami biblioteki. Szkolenie przyczyniło się do podniesienia kompetencji pracowników bibliotek w pracy z trudnymi klientami poprzez zdobycie przez nich wiedzy na temat podstawowych zagadnień komunikacji interpersonalnej. Szkolenie poprowadziła Beata Tarnowska – bibliotekarka i trenerka, absolwentka Szkoły Trenerskiej dla Bibliotekarzy STOP-PRB, która na co dzień pracuje w Dolnośląskiej Bibliotece Publicznej we Wrocławiu. Dofinansowano ze środków Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego. Tagi: szkolenie, bibliotekarz doskonały Galeria - Szkolenie 23.09 |
Jak mogę...
wybierz stronę
zapisać się do biblioteki?
zamówić/ zarezerwować książkę?
przedłużyć termin zwrotu?
przetwarzanie danych osobowych
Kalendarz
czw
28
mar
Dyskusyjny Klub Książki
kategoria: Dyskusyjny Klub Książki
data: 28.03.2024
godz.: 16:30
miejsce: Biblioteka, ul. Kasprowicza 12
śro
03
kwi
CZARNOBYL. Strefa wykluczenia - spotkanie z Borysem Tynką
kategoria: Spotkania autorskie dla dorosłych
data: 03.04.2024
godz.: 18:00
miejsce: Biblioteka, ul. Kasprowicza 12
czw
04
kwi
BASTION Raciborski Klub Fantastyki
kategoria: Bastion
data: 04.04.2024
godz.: 15:00
miejsce: Biblioteka, ul. Kasprowicza 12