zaloguj się bip Szukaj
Zamknij
Znajdź książkę, muzykę, film...

Trudny klient, trudnia sytuacja w bibliotece

Głównym celem szkolenia było wzmocnienie umiejętności komunikacyjnych bibliotekarzy w trudnych sytuacjach w bezpośrednim kontakcie z użytkownikami biblioteki. Szkolenie przyczyniło się do podniesienia kompetencji pracowników bibliotek w pracy z trudnymi klientami poprzez zdobycie przez nich wiedzy na temat podstawowych zagadnień komunikacji interpersonalnej. 

Szkolenie poprowadziła Beata Tarnowska – bibliotekarka i trenerka, absolwentka Szkoły Trenerskiej dla Bibliotekarzy STOP-PRB, która na co dzień pracuje w Dolnośląskiej Bibliotece Publicznej we Wrocławiu.

Dofinansowano ze środków Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego.

Tagi: szkolenie, bibliotekarz doskonały

Galeria - Szkolenie 23.09
Jak mogę...
wybierz stronę
zapisać się do biblioteki?
zamówić/ zarezerwować książkę?
przedłużyć termin zwrotu?
przetwarzanie danych osobowych
Kalendarz
czw
28
mar
Dyskusyjny Klub Książki
kategoria: Dyskusyjny Klub Książki
data: 28.03.2024
godz.: 16:30
miejsce: Biblioteka, ul. Kasprowicza 12
śro
03
kwi
CZARNOBYL. Strefa wykluczenia - spotkanie z Borysem Tynką
kategoria: Spotkania autorskie dla dorosłych
data: 03.04.2024
godz.: 18:00
miejsce: Biblioteka, ul. Kasprowicza 12
czw
04
kwi
BASTION Raciborski Klub Fantastyki
kategoria: Bastion
data: 04.04.2024
godz.: 15:00
miejsce: Biblioteka, ul. Kasprowicza 12
Zaproponuj tytuł
 
Jeśli chcesz wysłać wiadomość, kliknij piłke.
Zapytaj bibliotekarza
 
Jeśli chcesz wysłać wiadomość, kliknij parasol.
Portal https://www.biblrac.pl/ wykorzystuje pliki cookies, czyli tzw "ciasteczka". W przypadku braku akceptacji korzystania z plików cookies prosimy o opuszczenie strony.
Zamknij