zaloguj się
Znajdź książkę, muzykę, film...
Treść strony
Tytuł
Autor
na stronie w katalogu

Kolejne szkolenie w ramach projektu „Kompetentny bibliotekarz=nowoczesna biblioteka” dotyczyło technik badających potrzeby użytkowników bibliotek. Prowadzący spotkanie – Marcin Skrabka z Good Books omówił m.in. różnorodne techniki badawcze, w tym narzędzia online oraz podpowiedział jak analizować zgromadzone dane.

Znajdź cel ankiety, postaraj się zrobić jak najkrótszą ankietę, w jednym pytaniu pytaj o jedną rzecz, ale także: stosuj narzędzia internetowe, znajdź wolontariuszy przy dystrybucji czy ustaw tablet do głosowania przy ladzie bibliotecznej. To tylko niektóre z bardzo szczegółowych wskazówek dotyczących zbudowania krok po kroku kwestionariusza, które zostały omówione w trakcie szkolenia. Nie pozostaje nic innego jak jak zabrać sie za tworzenie idealnej ankiety!

Dofinansowano ze środków Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego pochodzących z Funduszu Promocji Kultury.

Galeria - Szkolenie kadry 11.09.2018 Badanie, marketing
Jak mogę...
wybierz stronę
zapisać się do biblioteki?
zamówić/ zarezerwować książkę?
przedłużyć termin zwrotu?
przetwarzanie danych osobowych
Kalendarz
pon
01
cze
pią
05
cze
Ogólnopolski Tydzień Czytania Dzieciom
kategoria: Tydzień Czytania Dzieciom
data: 01-05.06.2020
godz.:
miejsce: www.facebook.com/biblrac
wto
09
cze
Spotkanie online z Anną Dziewit-Meller
kategoria: Raciborska biblioteka nie zostawia czytelnika
data: 09.06.2020
godz.: 18:00
miejsce: Spotkanie online
pią
06
lis
Racibórz prozą zaczarowany-konkurs literacki
kategoria: Racibórz prozą zaczarowany
data: 06.11.2020
godz.:
miejsce: Biblioteka, ul. Kasprowicza 12
Zaproponuj tytuł
tytuł*:
autor*:
e-mail*:
 
Jeśli chcesz wysłać wiadomość, kliknij walizkę.
Zapytaj bibliotekarza
imię i nazwisko*:
e-mail*:
treść zapytania*:
 
Jeśli chcesz wysłać wiadomość, kliknij parasol.
Portal https://www.biblrac.pl/ wykorzystuje pliki cookies, czyli tzw "ciasteczka". W przypadku braku akceptacji korzystania z plików cookies prosimy o opuszczenie strony.
Zamknij