Trudny klient, trudnia sytuacja w bibliotece
Głównym celem szkolenia było wzmocnienie umiejętności komunikacyjnych bibliotekarzy w trudnych sytuacjach w bezpośrednim kontakcie z użytkownikami biblioteki. Szkolenie przyczyniło się do podniesienia kompetencji pracowników bibliotek w pracy z trudnymi klientami poprzez zdobycie przez nich wiedzy na temat podstawowych zagadnień komunikacji interpersonalnej. Szkolenie poprowadziła Beata Tarnowska – bibliotekarka i trenerka, absolwentka Szkoły Trenerskiej dla Bibliotekarzy STOP-PRB, która na co dzień pracuje w Dolnośląskiej Bibliotece Publicznej we Wrocławiu. Dofinansowano ze środków Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego. Tagi: szkolenie, bibliotekarz doskonały Galeria - Szkolenie 23.09 |
Jak mogę...
wybierz stronę
zapisać się do biblioteki?
zamówić/ zarezerwować książkę?
przedłużyć termin zwrotu?
przetwarzanie danych osobowych
Kalendarz
wto
23
kwi
Światowy Dzień Książki i Praw Autorskich: Mikołajkowe potyczki w bibliotece
kategoria: Światowy Dzień Książki
data: 23.04.2024
godz.: 9:00
miejsce: EUREKA Wypożyczalnia dla Dzieci i Młodzieży, Kasprowicza 12
wto
23
kwi
Klub Malucha: Jak krasnal wiosny szukał
kategoria: Klub Malucha
data: 23.04.2024
godz.: 9:00
miejsce: Filia nr 2 Ostróg, Bielska 12
wto
23
kwi
Klub Przyjaciół Biblioteki
kategoria: Klub Przyjaciół Biblioteki na Ostrogu
data: 23.04.2024
godz.: 17:00
miejsce: Filia nr 2 Ostróg, Bielska 12