Informacja ETR
Informacja o Bibliotece w Raciborzu w tekście łatwym do czytania i zrozumienia (ETR)Biblioteka to miejsce dla dzieci, młodzieży, dorosłych i seniorów. Biblioteka to miejsce, w którym jest dużo książek. W Bibliotece możesz wypożyczać:
Pracownicy Biblioteki pomogą znaleźć Ci to, czego potrzebujesz. W Bibliotece jest dużo ciekawych wydarzeń. Na przykład w Bibliotece możesz:
Więcej informacji o Bibliotece w Raciborzu znajdziesz na stronie internetowej www.biblrac.pl Jeżeli masz pytania, możesz:
Pliki do pobrania
|
Jak mogę...
wybierz stronę
zapisać się do biblioteki?
zamówić/ zarezerwować książkę?
przedłużyć termin zwrotu?
przetwarzanie danych osobowych
Kalendarz
pon
15
gru
wto
23
gru
Książka - niespodzianka na Święta
kategoria: Inne
data: 15-23.12.2025
godz.:
miejsce: Wypożyczalnia Główna, ul. Kasprowicza 12
wto
16
gru
Kawiarenka seniora
kategoria: Klub biblioteczny
data: 16.12.2025
godz.: 11:00
miejsce: Biblioteka, ul. Kasprowicza 12
wto
16
gru
Klub Przyjaciół Biblioteki: Droga do Camino – slajdowisko podróżnicze Dominiki Karpińskiej i Ani Zganiacz-Kupki
kategoria: Klub Przyjaciół Biblioteki na Ostrogu
data: 16.12.2025
godz.: 17:00
miejsce: Filia nr 2 Ostróg, Bielska 12