zaloguj się bip Szukaj
Zamknij
Znajdź książkę, muzykę, film...
Najnowsze
Zobacz wszystkie »
Charlotte Seager-Follow me like me
Follow me like me
Autor:Charlotte Seager
Tłumacz:Mateusz Rulski-Bożek
Wydawca:Zielona Sowa
Rok wydania:2021
Seria:
Gatunek:Obyczajowe dla młodzieży
 
Książka dostępna w:
 
Tagi: Nastolatki, media społecznościowe, bezpieczeństwo teleinformatyczne, stalking, powieść obyczajowa
Opis

Kiedy 16-letnia Chloe – królowa Instagrama i selfie - odpowiada na wiadomość od przystojnego nieznajomego, nie ma pojęcia, kogo zaprasza do swojego życia. Gdy jej internetowy fan staje się coraz bardziej natarczywy, jej prawdziwe życie zaczyna się rozpadać i Chloe zdaje sobie sprawę, że musi znaleźć sposób, aby go zatrzymać, zanim sprawy wymkną się spod kontroli.

Amber nie jest królową Instagrama i nikt nie ma na jej punkcie obsesji. Jej wielka miłość właśnie wyrzuciła ją ze znajomych na FB, ale to nie przeszkadza dziewczynie w śledzeniu jego Facebooka i Instagrama.

W „Follow Me, Like Me” Charlotte Seager bohaterki mogą odkryć, że prawdę trudniej jest przełknąć niż kłamstwa. [Opis wydawcy]

Jak mogę...
wybierz stronę
zapisać się do biblioteki?
zamówić/ zarezerwować książkę?
przedłużyć termin zwrotu?
przetwarzanie danych osobowych
Kalendarz
śro
27
paź
Spotkania z pasją
kategoria: Warsztaty i kursy
data: 27.10.2021
godz.: 16:00
miejsce: Filia nr 9 Brzezie Ul. Myśliwca 9
śro
27
paź
Biblioteczny Klub Filmowy: Światowy Dzień Dziedzictwa Audiowizualnego
kategoria: Biblioteczny Klub Filmowy
data: 27.10.2021
godz.: 18:00
miejsce: EUREKA Wypożyczalnia dla Dzieci i Młodzieży, ul. Kasprowicza 12
czw
28
paź
Zrobione w domu pokazane w bibliotece
kategoria: Warsztaty i kursy
data: 28.10.2021
godz.: 16:00
miejsce: Filia Publiczno-Szkolna nr 8 Ul. Żorska 2
Zaproponuj tytuł
 
Jeśli chcesz wysłać wiadomość, kliknij piłke.
Zapytaj bibliotekarza
 
Jeśli chcesz wysłać wiadomość, kliknij parasol.
Portal https://www.biblrac.pl/ wykorzystuje pliki cookies, czyli tzw "ciasteczka". W przypadku braku akceptacji korzystania z plików cookies prosimy o opuszczenie strony.
Zamknij