zaloguj się bip Szukaj
Zamknij
Znajdź książkę, muzykę, film...

Trudny klient, trudnia sytuacja w bibliotece

Głównym celem szkolenia było wzmocnienie umiejętności komunikacyjnych bibliotekarzy w trudnych sytuacjach w bezpośrednim kontakcie z użytkownikami biblioteki. Szkolenie przyczyniło się do podniesienia kompetencji pracowników bibliotek w pracy z trudnymi klientami poprzez zdobycie przez nich wiedzy na temat podstawowych zagadnień komunikacji interpersonalnej. 

Szkolenie poprowadziła Beata Tarnowska – bibliotekarka i trenerka, absolwentka Szkoły Trenerskiej dla Bibliotekarzy STOP-PRB, która na co dzień pracuje w Dolnośląskiej Bibliotece Publicznej we Wrocławiu.

Dofinansowano ze środków Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego.

Tagi: szkolenie, bibliotekarz doskonały

Galeria - Szkolenie 23.09
Jak mogę...
wybierz stronę
zapisać się do biblioteki?
zamówić/ zarezerwować książkę?
przedłużyć termin zwrotu?
przetwarzanie danych osobowych
Kalendarz
pią
26
kwi
Dyskusyjny Klub Książki dla młodzieży
kategoria: Dyskusyjny Klub Książki dla Młodzieży
data: 26.04.2024
godz.: 16:00
miejsce: EUREKA Wypożyczalnia dla Dzieci i Młodzieży, Kasprowicza 12
pon
06
maj
English Conversation Club
kategoria: Angielski
data: 06.05.2024
godz.: 17:00
miejsce: Biblioteka, ul. Kasprowicza 12
wto
07
maj
Kawiarenka seniora
kategoria: Klub biblioteczny
data: 07.05.2024
godz.: 10:00
miejsce: Biblioteka, ul. Kasprowicza 12
Zaproponuj tytuł
 
Jeśli chcesz wysłać wiadomość, kliknij motocykl.
Zapytaj bibliotekarza
 
Jeśli chcesz wysłać wiadomość, kliknij walizkę.
Portal https://www.biblrac.pl/ wykorzystuje pliki cookies, czyli tzw "ciasteczka". W przypadku braku akceptacji korzystania z plików cookies prosimy o opuszczenie strony.
Zamknij