[PL]Trudny klient, trudnia sytuacja w bibliotece
[PL] Głównym celem szkolenia było wzmocnienie umiejętności komunikacyjnych bibliotekarzy w trudnych sytuacjach w bezpośrednim kontakcie z użytkownikami biblioteki. Szkolenie przyczyniło się do podniesienia kompetencji pracowników bibliotek w pracy z trudnymi klientami poprzez zdobycie przez nich wiedzy na temat podstawowych zagadnień komunikacji interpersonalnej. Szkolenie poprowadziła Beata Tarnowska – bibliotekarka i trenerka, absolwentka Szkoły Trenerskiej dla Bibliotekarzy STOP-PRB, która na co dzień pracuje w Dolnośląskiej Bibliotece Publicznej we Wrocławiu. Dofinansowano ze środków Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego. Tagi: szkolenie, bibliotekarz doskonały Galerie - Szkolenie 23.09 |
Jak mohu...
Vyberte stranu
přihlásit se do knihovny?
objednat/rezervovat knihu?
prodloužit termín vrácení?
[PL]przetwarzanie danych osobowych
Kalendář
po
06
kvě
[PL]English Conversation Club
Kategorie:
datum: 06.05.2024
hod.: 17:00
miejsce: Biblioteka, ul. Kasprowicza 12
út
07
kvě
[PL]Kawiarenka seniora
Kategorie: [PL]Klub biblioteczny
datum: 07.05.2024
hod.: 10:00
miejsce: Biblioteka, ul. Kasprowicza 12
stř
08
kvě
[PL]Kim jestem? Przemarsz postaci z bajek
Kategorie: Tydzień Bibliotek
datum: 08.05.2024
hod.: 9:30
miejsce: Filia nr 9 Brzezie, ul. Myśliwca 9