[PL]Trudny klient, trudnia sytuacja w bibliotece
[PL] Głównym celem szkolenia było wzmocnienie umiejętności komunikacyjnych bibliotekarzy w trudnych sytuacjach w bezpośrednim kontakcie z użytkownikami biblioteki. Szkolenie przyczyniło się do podniesienia kompetencji pracowników bibliotek w pracy z trudnymi klientami poprzez zdobycie przez nich wiedzy na temat podstawowych zagadnień komunikacji interpersonalnej. Szkolenie poprowadziła Beata Tarnowska – bibliotekarka i trenerka, absolwentka Szkoły Trenerskiej dla Bibliotekarzy STOP-PRB, która na co dzień pracuje w Dolnośląskiej Bibliotece Publicznej we Wrocławiu. Dofinansowano ze środków Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego. Tagi: szkolenie, bibliotekarz doskonały Gallery - Szkolenie 23.09 |
How do I...
Choose page
Sing up to library?
Order/reserve a book?
Extend returing time?
[PL]przetwarzanie danych osobowych
Calendar
Fri
26
Apr
[PL]Dyskusyjny Klub Książki dla młodzieży
Category: [PL]Dyskusyjny Klub Książki dla Młodzieży
date: 26.04.2024
hr.: 16:00
Place: EUREKA Wypożyczalnia dla Dzieci i Młodzieży, Kasprowicza 12
Mon
06
May
[PL]English Conversation Club
Category:
date: 06.05.2024
hr.: 17:00
Place: Biblioteka, ul. Kasprowicza 12
Tue
07
May
[PL]Kawiarenka seniora
Category: [PL]Klub biblioteczny
date: 07.05.2024
hr.: 10:00
Place: Biblioteka, ul. Kasprowicza 12