[PL]Trudny klient, trudnia sytuacja w bibliotece
[PL] Głównym celem szkolenia było wzmocnienie umiejętności komunikacyjnych bibliotekarzy w trudnych sytuacjach w bezpośrednim kontakcie z użytkownikami biblioteki. Szkolenie przyczyniło się do podniesienia kompetencji pracowników bibliotek w pracy z trudnymi klientami poprzez zdobycie przez nich wiedzy na temat podstawowych zagadnień komunikacji interpersonalnej. Szkolenie poprowadziła Beata Tarnowska – bibliotekarka i trenerka, absolwentka Szkoły Trenerskiej dla Bibliotekarzy STOP-PRB, która na co dzień pracuje w Dolnośląskiej Bibliotece Publicznej we Wrocławiu. Dofinansowano ze środków Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego. Tagi: szkolenie, bibliotekarz doskonały Gallery - Szkolenie 23.09 |
How do I...
Choose page
Sing up to library?
Order/reserve a book?
Extend returing time?
[PL]przetwarzanie danych osobowych
Calendar
Mon
17
Feb
Fri
28
Feb
[PL]Królewskie Ferie z Biblioteką
Category: [PL]Ferie z biblioteką
date: 17-28.02.2025
hr.:
Place: EUREKA Wypożyczalnia dla Dzieci i Młodzieży, Kasprowicza 12; filie biblioteczne
Mon
17
Feb
[PL]English Conversation Club
Category:
date: 17.02.2025
hr.: 17:00
Place: Biblioteka, ul. Kasprowicza 12
Mon
17
Feb
Wed
26
Feb
[PL]Królewskie Ferie z Biblioteką - filie
Category: [PL]Ferie z biblioteką
date: 17-26.02.2025
hr.:
Place: Filie biblioteczne