[PL]Trudny klient, trudnia sytuacja w bibliotece
[PL] Głównym celem szkolenia było wzmocnienie umiejętności komunikacyjnych bibliotekarzy w trudnych sytuacjach w bezpośrednim kontakcie z użytkownikami biblioteki. Szkolenie przyczyniło się do podniesienia kompetencji pracowników bibliotek w pracy z trudnymi klientami poprzez zdobycie przez nich wiedzy na temat podstawowych zagadnień komunikacji interpersonalnej. Szkolenie poprowadziła Beata Tarnowska – bibliotekarka i trenerka, absolwentka Szkoły Trenerskiej dla Bibliotekarzy STOP-PRB, która na co dzień pracuje w Dolnośląskiej Bibliotece Publicznej we Wrocławiu. Dofinansowano ze środków Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego. Tagi: szkolenie, bibliotekarz doskonały Gallery - Szkolenie 23.09 |
How do I...
Choose page
Sing up to library?
Order/reserve a book?
Extend returing time?
[PL]przetwarzanie danych osobowych
Calendar
Mon
06
May
[PL]English Conversation Club
Category:
date: 06.05.2024
hr.: 17:00
Place: Biblioteka, ul. Kasprowicza 12
Tue
07
May
[PL]Kawiarenka seniora
Category: [PL]Klub biblioteczny
date: 07.05.2024
hr.: 10:00
Place: Biblioteka, ul. Kasprowicza 12
Wed
08
May
[PL]Kim jestem? Przemarsz postaci z bajek
Category: Tydzień Bibliotek
date: 08.05.2024
hr.: 9:30
Place: Filia nr 9 Brzezie, ul. Myśliwca 9