[PL]Trudny klient, trudnia sytuacja w bibliotece
[PL] Głównym celem szkolenia było wzmocnienie umiejętności komunikacyjnych bibliotekarzy w trudnych sytuacjach w bezpośrednim kontakcie z użytkownikami biblioteki. Szkolenie przyczyniło się do podniesienia kompetencji pracowników bibliotek w pracy z trudnymi klientami poprzez zdobycie przez nich wiedzy na temat podstawowych zagadnień komunikacji interpersonalnej. Szkolenie poprowadziła Beata Tarnowska – bibliotekarka i trenerka, absolwentka Szkoły Trenerskiej dla Bibliotekarzy STOP-PRB, która na co dzień pracuje w Dolnośląskiej Bibliotece Publicznej we Wrocławiu. Dofinansowano ze środków Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego. Tagi: szkolenie, bibliotekarz doskonały Gallery - Szkolenie 23.09 |
How do I...
Choose page
Sing up to library?
Order/reserve a book?
Extend returing time?
[PL]przetwarzanie danych osobowych
Calendar
Mon
23
Jun
[PL]Warsztaty modelarskie z Andrzejem Beraczem
Category: [PL]Warsztaty
date: 23.06.2025
hr.: 16:00
Place: Filia Publiczno-Szkolna nr 8, Żorska 2
Mon
23
Jun
[PL]Warsztaty na „5”: Dla Taty
Category: [PL]Warsztaty
date: 23.06.2025
hr.: 15:00
Place: Filia Publiczno-Szkolna nr 5 Płonia, ul. Sudecka 2
Tue
24
Jun
[PL]Klub Przyjaciół Biblioteki: „Podróż do serca Himalajów” slajdowisko Magdy Tomczak
Category: [PL]Klub Przyjaciół Biblioteki na Ostrogu
date: 24.06.2025
hr.: 17.00
Place: Filia nr 2 Ostróg, ul. Bielska 12