[PL]Trudny klient, trudnia sytuacja w bibliotece
[PL] Głównym celem szkolenia było wzmocnienie umiejętności komunikacyjnych bibliotekarzy w trudnych sytuacjach w bezpośrednim kontakcie z użytkownikami biblioteki. Szkolenie przyczyniło się do podniesienia kompetencji pracowników bibliotek w pracy z trudnymi klientami poprzez zdobycie przez nich wiedzy na temat podstawowych zagadnień komunikacji interpersonalnej. Szkolenie poprowadziła Beata Tarnowska – bibliotekarka i trenerka, absolwentka Szkoły Trenerskiej dla Bibliotekarzy STOP-PRB, która na co dzień pracuje w Dolnośląskiej Bibliotece Publicznej we Wrocławiu. Dofinansowano ze środków Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego. Tagi: szkolenie, bibliotekarz doskonały Gallery - Szkolenie 23.09 |
How do I...
Choose page
Sing up to library?
Order/reserve a book?
Extend returing time?
[PL]przetwarzanie danych osobowych
Calendar
Wed
12
Nov
[PL]Niezła sztuka
Category: , , [PL]Inne dla młodzieży, , [PL]Zrób to sam
date: 12.11.2025
hr.: 14:30
Place: Filia nr 9 Brzezie, ul. Myśliwca 9
Thu
13
Nov
[PL]Bibliogranie - planszówki w bibliotece
Category: [PL]Gry planszowe
date: 13.11.2025
hr.: 16:00
Place: Filia nr 2 Ostróg, Bielska 12
Thu
13
Nov
[PL]Debata "Głos ucznia w szkole"
Category: [PL]Inne dla młodzieży
date: 13.11.2025
hr.: 9:00
Place: Stacja Młodych, Plac Dworcowy 1