[PL]Trudny klient, trudnia sytuacja w bibliotece
[PL] Głównym celem szkolenia było wzmocnienie umiejętności komunikacyjnych bibliotekarzy w trudnych sytuacjach w bezpośrednim kontakcie z użytkownikami biblioteki. Szkolenie przyczyniło się do podniesienia kompetencji pracowników bibliotek w pracy z trudnymi klientami poprzez zdobycie przez nich wiedzy na temat podstawowych zagadnień komunikacji interpersonalnej. Szkolenie poprowadziła Beata Tarnowska – bibliotekarka i trenerka, absolwentka Szkoły Trenerskiej dla Bibliotekarzy STOP-PRB, która na co dzień pracuje w Dolnośląskiej Bibliotece Publicznej we Wrocławiu. Dofinansowano ze środków Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego. Tagi: szkolenie, bibliotekarz doskonały Gallery - Szkolenie 23.09 |
How do I...
Choose page
Sing up to library?
Order/reserve a book?
Extend returing time?
[PL]przetwarzanie danych osobowych
Calendar
Thu
30
Nov
[PL]Kurs języka polskiego dla Ukraińców – spotkanie organizacyjne, zapisy
Category:
date: 30.11.2023
hr.: 10:00; 17:00
Place: Biblioteka, ul. Kasprowicza 12
Thu
30
Nov
[PL]Zrobione w domu pokazane w bibliotece
Category: [PL]Zrobione w domu pokazane w bibliotece
date: 30.11.2023
hr.: 16:00
Place: Filia Publiczno-Szkolna nr 8, Żorska 2
Thu
30
Nov
[PL]Dyskusyjny Klub Książki dla dorosłych
Category:
date: 30.11.2023
hr.: 16:30
Place: Biblioteka, ul. Kasprowicza 12